Shepard Fairey // "New Deal x Shepard Fairey Artist Edition" - “Warning Addictive” - Limited Edition Skate Deck 2020 - #310/400

Shepard Fairey // "New Deal x Shepard Fairey Artist Edition" - “Warning Addictive” - Limited Edition Skate Deck 2020 - #310/400Shepard Fairey // "New Deal x Shepard Fairey Artist Edition" - “Warning Addictive” - Limited Edition Skate Deck 2020 - #310/400

Shepard Fairey // "New Deal x Shepard Fairey Artist Edition" - “Warning Addictive” - Limited Edition Skate Deck 2020 - #310/400

Shepard Fairey // "New Deal x Shepard Fairey Artist Edition" - “Warning Addictive” - Limited Edition Skate Deck 2020 - #310/400

"New Deal x Shepard Fairey Artist Edition - Warning Addictive” - Limited Edition 2020!

8 ⅝ x 31 ⅝ Inches

Nose - 6 ⅞ Inches
Tail - 6 ⅝ Inches
Wheelbase - 14 Inches

Screenprint on 7-ply dyed hard maple.

Numbered edition of 400 with 14 Artist Proofs.

Accompanied by a numbered Certificate of Authenticity from New Deal Skateboards.

Designed by Shepard Fairey, based on his original "iWARNING ADDICTIVE!" painting. 

Signed in the plate.

Layout by Gorm Boberg

Handmade Deck Shape by Professor Schmitt.

Manufactured by PS Stix.

Hand pulled silkscreen printed in the early 90’s style by Roland Sanchez.

Ein ganz besonderes Highlight! 

Der Start einer "New Deal Skateboards - Künstler - Edition".

Zum Auftakt...Shepard Fairey.

Wie jeder Skater, glaube ich zumindest, verehre ich Paul "the Professor" Schmitt!
He is the one and only in his business!

Und wieder ein absolut geiles Projekt in perfekter Ausführung...einfach der Hammer!

Dank meines "Dealers" und Spezl, der dafür sorgt, das mir nichts entgeht, habe ich das erste und auch schon das zweite Teil der Serie im Sack. Der Rest kommt gewiss, da mein Spezl und ich uns ganz gut ergänzen...mein Dank an XXX an dieser Stelle!

Für alle anderen, die sich mal über den Künstler Shepard Fairey informieren wollen und etwas zu dem Deck wissen wollen, denen kann ich das folgende Video anbieten:

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.